Tufft Superset för sneda magmusklerna

Tidigare har jag visat hur man gör dragon flies på en bänk och idag tänkte jag visa att det går lika bra på golvet, bara man har något stabilt att hålla i, och att man även kan göra dragon flies sneda. När jag kör mage så kör jag ofta 2-3 övningar i rad för att träffa olika magmuskler och för att verkligen köra slut på dom. Oftast delar jag upp magen i dom raka och sneda magmusklerna och kör dom på olika dagar.

I den här videon visar jag sneda dragon flies direkt följt av sidoplankan med en twist.

Superset för sneda magmusklerna

Kommentera

