Mmm det luktar mumsig LCHF-müsli! Bränd müsli!!

20130529-205004.jpg

Mitt ex tipsade mig om en god LCHF-müsli som jag självklart ville testa. Allt gick bra tills jag satte på grillfunktionen på ugnen. Som vid mina pastabrännande dagar i ungdomen fastnade jag en aning för länge framför datorn och allt brändes! 😦

Tips när ni drar på grillfunktionen, stanna vid ugnen och rör om en gång i minuten. Kör max 3 min om ni inte vill äta brända frön och nötter till frukost imorn.

Sockertjockens LCHF-müsli

Kommentera

