Tillbaka på gymmet igen!

Efter en veckas magsjuka och en veckas nattjour så var jag äntligen tillbaka på gymmet igår igen. Hann med 45 minuter innan jag skulle gå på nattjour igen (har två veckor i rad..) så jag satsade på bröst och triceps vilket är lite svårt att få till hemma. Armhävningar blir inte riktigt tillräckligt tungt längre, hur jag än varierar dom.

Så det blev tung bänkpress varvat med core (se länkar nedan) och sen cable flies varvat med skull crushers som helt klart är min nya favoritövning för triceps! Avslutade med dropset cable flies och triceps pulldowns med rep. Skönt och effektivt!

https://www.youtube.com/watch?v=gxbak4Dj2ZQ&playnext=1&list=PLEC774A61A7C8E532&feature=results_main

https://www.youtube.com/watch?v=RF7Es6d4GKw&list=PLEC774A61A7C8E532

Kommentera

