Bullbak med integrerad träning

Bild

Ja det är ju ändå första advent så då får man rucka lite på principerna och äta en hembakad lussebulle. Hemligheten för den goda smaken är enligt min kära mor att ha i ännu mer saffran  än receptet säger och låta degen jäsa dubbelt så länge. Tar med mig jättebullen till jobbets julfika om ett par veckor. Gäller bara att hålla den gömd längst in i frysen så jag inte blir frestad..

Eftersom jag bara har tillgång till ett ordentligt gym i veckorna så blev det armhävningar och dips. En skön variant är att göra armhävningarna på vikter som jag gör på bilden, då har man raka handleder vilket minskar belastningen drastiskt. Dessutom blir det mycket tyngre eftersom vikterna hela tiden vill rulla i sidled.

3 thoughts on “Bullbak med integrerad träning

  1. Tjenare din superguru!
    Vad säger du om ägg? När? Hur många? När blir det skadligt?
    Själv tycker jag det finns 2 dieter som funkar: HCHF om man vill gå upp och LCLF om man vill gå ner i vikt ;-9

    ps. ramla inte ut från balkongen!

Kommentera

