Träna med diskbråck?

Jadå det går alldeles utmärkt! Min smärta sitter främst i skinkan och benet och kommer när jag böjer i höftleden så att köra igenom överkroppen går fint. Jag har suttit och kollat lite hur tuffa uttagningarna är till olika militärförband och bestämde mig för se om jag skulle klara minimikraven för att bli en SEAL. Eftersom jag har problem med ryggen så hoppade jag över situps den här gången likaså löpning och simning. Minikrav för pullups är 8 men medel bland sökande är 15-20. Jag klarade 13. Minimikraven för armhävningar är 42 på 2 minuter men medel bland sökande är 100. Jag fixade 55. Får väl vara nöjd med resultaten den här gången men i vår ska jag göra om testet och då även köra löpning och situps. Satsar på minst 20% förbättring!

http://www.military.com/military-fitness/workouts/performing-for-special-forces

2 thoughts on “Träna med diskbråck?

  1. Hej jonas, vad roligt att se att du har börjat blogga! Det du skriver låter ju t.o.m vettigt, haha 🙂 hoppas du har det bra där på andra sidan vattnet 🙂

Kommentera

