Jag syndade

Under nattjouren i fredags syndade jag och tryckte i mig en skål glass. Jag hade iaf rikligt med grädde i! 😀 Annars på nätterna (jobbar 22-8:30) brukar jag äta ett varmt mål mat och sen hålla mig till kaffe med rikligt med vispad grädde. Jag har en handvisp som man snurrar på sidan, om ni fattar.. Får ta en bild nån gång. Funkar bra att vispa upp grädde för hela natten under tiden maten blir varm i micron. Sen brukar jag hälla i mig runt 30 gram proteinpulver under natten också. Har just köpt kasein för första gången och eftersom det bryts ned långsammare än vassle så kanske det räcker att dricka 30 gram vid 12 och sen bara fylla på med kaffe och grädde resten av natten. På det sättet tjänar jag ju in lite tid och hinner med fler patienter, win-win!

Kommentera

