Utgångsläget

Såhär såg det ut igår när jag på allvar startade med LCHF. Hade just ätit en fet omelett så fastevikten är väl något halvkilo lättare. Jag har ju inte så mycket att ta av så jag förväntar mig inte något viktras och det är inte vad jag är ute efter heller. Idag har jag kört nästan två timmar fotboll och följde upp det med ett styrkepass bröst och triceps. Kändes mycket bättre än igår (skriver ju detta mitt i natten så det blir i förrgår egentligen). Orken kändes okej även under fotbollen så det ser bra ut. Kanske det går att prestera även utan kolhydrater? Bild

Kommentera

